czwartek, 14 listopada 2013

Niepozorne Tesco



Witajcie kochane. dzisiaj opowiem Wam o pewnych zakupach...
Parę dobrych tygodni temu, będąc na zakupach w Tesco udało mi się zakupić zupełnie nieoczekiwanie małe elastyczne gumki przezroczyste (!!) i białe. Była to paczuszka gumek ok 300-400 sztuk za 5,99zł. Znalazłam je na dziale kosmetycznym, na oddzielnej półce z dodatkami ala na komunię świętą ;) jednak moja radość była ogromna! Takie gumki to skarb dla osób które czeszą dużo ponad normę dzienną :) gumki te przydają się bardzo często, są też pewniejszą alternatywom dla wsuwek dla niektórych fryzur. Te przezroczyste są idealne bo ich prawie nie widać, a białe zawsze można bez problemu ukryć. Tak bardzo cieszyłam się z tego zakupu, że gumki te były ze mną wszędzie aż do chwili... no właśnie. Nie potrafię nawet powiedzieć kiedy to się stało. Zgubiłam całą moją torebeczkę. jak nic z dobre 200 gumeczek. Przepadły w nicość, czarna dziura je wciągnęła, bądź obudziła się dzika złośliwość rzeczy martwych. Poszukiwania były na wielką skalę, bo w ten dzień miałam czesanie! I na nic. Nawet próbowałam jak na reklamie Danio szeptać cip cip taś taś- zniknęły, przepadły na amen. 
Więc kiedy pojechałam na kolejne zakupy do Tesco (robię tam gł. zakupy spożywcze) już na samym wstępie zaznaczyłam że lecę na dział kosmetyczny w poszukiwaniu moich gumek. Niestety półeczka gdzie wcześniej one się znajdowały była pusta. Ze smutkiem postanowiłam jednak przejść się po innych alejkach. I co ujrzałam...?
Bardzo fajne, dobre wsuwki. Wsuwki są krótsze niż standardowe, bardzo mocno trzymają. Były również w kolorze czarnym. Za paczuszkę zapłaciłam ok 3zł. Warto!


Gumki które znalazłam, niestety nie były przezroczyste, ani takie małe jak te poprzednie, jednak są również bardzo fajne. W paczce mamy aż 4 kolory, w tym dwa delikatne pastelowe. Mocne trwałe gumki, mogą być użyte parę razy :) cena ok 5zł.


I moje największe zaskoczenie- wsuwki do koków! jak można zauważyć na ich "górnej" części jak i po całej długości nie są ściśnięte jak standardowe. Takie wsuwki są też idealne do robienia płaskich kokardek na włosach (do przeciągania pasm pod niższymi partiami włosów). Cena również ok 3-4zł.


Jak widzicie czasem nawet niepozorne Tesco może nas zaskoczyć takimi perełkami! Warto w każdym miejscu rozejrzeć się za czymś ciekawym.
A Wam udało się kiedyś znaleźć coś ciekawego czasami coś przez przypadek?
Pozdrawiam Was przegorąco :*

2 komentarze:

  1. bardzo lubię takie niespodzianki:) ja ostatnio wpadłam w jednym sklepie na spinki-łapki kościotrupa:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaka radość jest z takich niespodziewanych zakupów :):)

      Usuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz.
zawszę odpisuje na niego pod nim, oraz odwiedzam komentującego.
zapraszam serdecznie do obserwowania!
nie spamuj, proszę :)