wtorek, 20 maja 2014

Stylowy Event- Moja Stylowa Stylizacja!


Cześć! Dzisiaj chce Wam przedstawić moich znajomych- dwoje wspaniałych ludzi! Wyglądają tak pięknie, bo... wpadli w moje ręce :) 


Mogę być z dumna najbardziej na świecie. Młodzi, piękni, ambitni!
Miałam przyjemność stylizować ich włosy do sesji zdjęciowej na ich stronę. Natalia- Retro Dama, dla której wykonałam loki na lokówce stożkowej, następnie zaplotłam wokół opaski, podpinając tył. Prawda, że wygląda baaaaardzo stylowo? ;)
Michał natomiast był Królem Żelu- jego gęste włosy ujarzmiłam żelem oraz lakierem, zaczesując na gładko boki. Góra włosów zawadiacko poszła na prawą stronę. Amant jak się patrzy!



Natalia i Michał tworzą firmę Stylowy Event. Zajmują się tworzeniem eventów, animacji dla dzieci (aż chce się być znów dzieckiem!),  a nawet tworzeniem cudownej waty cukrowej! (mogliście zobaczyć ją w moim poprzednim poście). Koniecznie musicie ich odwiedzić! Ponadto dla tych którzy są z Łodzi- Stylowy Event organizuje Sjeste w Julianowskim. Pikniki i wiele wiele atrakcji, mega pyszne jedzenie oraz atrakcje dla dorosłych i dzieci! Będę również ja- będę czesać i szaleć z włosami każdego, kto odważy się oddać w moje ręce! :)







Mam nadzieję, że moja stylizacja przypadła Wam do gustu.
Dajcie koniecznie znać jak Wam się podoba!
Trzymajcie się ciepło :)

Miło mi będzie jak polubisz mnie na FACEBOOKU 
oraz zasubskrybujesz na YOUTUBE 

9 komentarzy:

  1. Państwo na zdjęciach wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia :) Bardzo pasuje Ci czerwona szminka :)
    Odwiedź i mnie czasem ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo stylowe uczesanie pani Natalii :) Włosy podpięłaś na zwykłej opasce? Gdzieś już widziałam podobne upięcie i strasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczni! haha jakbym akurat tam była to bym się oddała w Twoje ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia :) - uwielbiam watę cukrową :))

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz.
zawszę odpisuje na niego pod nim, oraz odwiedzam komentującego.
zapraszam serdecznie do obserwowania!
nie spamuj, proszę :)